Léto
Zima
Suedtirol Dolomiti Superski
Pokračovat ve čtení

Nic než bílé pláně ve Valsu

Vals je přehledná horská vesnička v údolí Valler Tal. Na severu je obklopena impozantním pohořím Pfunderer Berge, které nabízí celou řadu pěších túr. Vals je obzvlášť známý díky Fane Alm, nejkrásnější horské vesničce Jižního Tyrolska, která po celý rok přitahuje návštěvníky zblízka i z daleka. Zjistěte více o vesnici se 600 obyvateli v nadmořské výšce 1 350 metrů, která spadá pod obci Mühlbach.

Představte si malebné malé dřevěné chatky pod silnou vrstvou sněhu. V pozadí: sněhem pokryté obří hory a sytě modré nebe. Ne, tohle není popis působivého malířského díla (rozhodně tedy ne zde) – to je zima ve Valsu. Těšte se na radovánky na svahu v lyžařské oblasti Gitschberg Jochtal, zimní výšlapy a túry na sněžnicích k Fane Alm a k útulným chatám, stejně jako na zábavu v běžecké stopě přímo ve vesnici. Oblečte si rukavice, nasaďte čepici a zimní radovánky mohou začít!

Letní dobrodružství ve Valsu

V létě vás Vals zve na řadu působivých túr. Rodiny potěší výšlap k originální horské vesnici Fane Alm a zábava a akce v Zážitkovém parku Jochtal se ZOO s domácími zvířaty k pohlazení, šplhacím jelenem, balančním parkurem a mnoha dalšími atrakcemi. Dobyvatelé vrcholů se mohou vydat na Wilde Kreuzspitze nebo vyšplhat na Wurmaulspitze. Speciální atrakcí pro pěší turisty je vyhlídková plošina Steinermandl, která nabízí fantastický 360stupňový výhled a láká k zastavení a odpočinku.

Hlavní atrakce ve Valsu
[Translate to Tschechisch:]
Neskutečná vesnice Fane Alm
Osobitá alpská vesnička se spektakulární horskou kulisou
Lyžařská oblast Gitschberg Jochtal
Zábava na svahu pro malé i velké
Zážitkový park Jochtal
Zábava a pohyb vysoko v horách
Vyhlídková plošina Steinermandl
Panoramatický 360stupňový výhled a pocit štěstí po výstupu na vrchol
Okružní stopa ve Valsu
Klouzání jedna báseň

Tady strávíte svou dovolenou ve Valsu.

Rozhodli jste se strávit dovolenou ve Valsu? Skvělé! Tady se dozvíte, jaké ubytování na vás v této autentické horské vesničce čeká.

Takto se dostanete do Valsu.

Vals leží jen několik minut cesty autem od Mühlbachu. Pokud cestujete autem ze severu, z jihu nebo západu, sjeďte z dálnice A22 směr Brixen-Vahrn, pokračujte do Mühlbachu a ve vesnici odbočte doleva na silnici Meransner Straße. Po této silnici jeďte ke křižovatce, kde odbočíte do Valsu. Pokud přijíždíte z východu, jeďte po silnici Pustertaler Straße přímo do Mühlbachu a tady odbočte doprava směr Vals.

Pokud cestujete vlakem ze severu, jihu nebo západu, vystupte na nádraží Franzensfeste a pokračujte vlakem do Mühlbachu. Tady nasedněte do autobusu číslo 412 do Valsu. Pokud přijíždíte vlakem z východu, vystoupíte na nádraží v Mühlbachu a pokračujete rovněž autobusem do Valsu.

Další rekreační destinace
Meransen
Prosluněná náhorní plošina
Mühlbach
Středisková obec s historickou atmosférou
Pfunderer Tal
Malebné, autentické, originální údolí
Rodeneck
Nekonečně zábavné výšlapy a rozsáhlé horské louky