Léto
Zima
Suedtirol Dolomiti Superski

Zimní turismus v Spingesu

Spinges, malá, přehledná horská vesnička, překvapí zajímavou historií. Leží v nadmořské výšce 1 105 metrů, na slunečné planině nad Mühlbachem, a má necelých 300 obyvatel. Spinges zaujímá důležité místo i v tyrolských učebnicích historie, zde se totiž dne 2. dubna 1797 během Tyrolského boje za svobodu odehrála známá bitva u Spingesu. V této bitvě bojoval tyrolský střelecký oddíl proti Napoleonově armádě a jedna osoba z ní vyšla jako hrdinka: Katharina Lanz, tyrolská „Johanka z Arku“, bránila svůj domov ze hřbitovní zdi a zapsala se do historie. Ještě dnes je zobrazována s vidlemi.

Chcete prožít originální a autentickou zimní dovolenou? Pak je Spinges pro vás to pravé ořechové. Vypravte se na zimní výlety a túry na sněžnicích vhodné pro rodiny, například horskou stezkou Spinger k chatě Anratterhütte, a nechte se překvapit malebnou krajinou. Budou vás doprovázet jedinečné panoramatické výhledy na pocukrované horské obry v okolí.

Záplava slunce v Spingesu

V létě boduje Spinges velkým počtem hodin slunečního svitu a idylickou horskou atmosférou. Dýcháte tu nejčistší horský vzduch, můžete se vydat na různé túry s krásnými výhledy nebo se zabavit spolu s dětmi v místní rekreační oblasti Bunker Spinges s dětským hřištěm. Za vlahých letních večerů se nabízí aperitiv s výhledem na Brixenskou kotlinu a okolní vesnice Meransen a Rodeneck.

Hlavní atrakce ve Spingesu
Místní rekreační oblast Bunker Spinges
Rodiny vítány!
Horská stezka Spinger Almweg
Originální, pohodlná a příjemná
Horská vesnice Spinges

Tady strávíte svou dovolenou v Spingesu.

Rozhodli jste se strávit dovolenou v Spingesu? Skvělé! Tady se dozvíte, jaké ubytování na vás v této prosluněné vesnici čeká.

Takto se dostanete do Spingesu.

Pokud přijedete autem ze severu, jihu nebo západu, sjeďte z dálnice A22 směr Brixen-Vahrn a pokračujte dál do Schabsu, kde odbočíte doleva směr Aicha a Spinges. Pokračujte po klikaté silnici až do Spingesu. Pokud přijíždíte z východu, odbočte v centru obce Mühlbach doprava směr Spinges a pokračujte po silnici až do vesnice.

Pokud dorazíte vlakem ze severu, jihu nebo západu, vystupte na nádraží Franzenfeste, pak pokračujte regionálním vlakem směr Innichen až do Mühlbachu a následně autobusem číslo 411 do Spingesu. Pokud přijíždíte z východního směru, vystupte na nádraží v Mühlbachu a do Spingesu pokračujte autobusem.

Další rekreační destinace
Meransen
Prosluněná náhorní plošina
Mühlbach
Středisková obec s historickou atmosférou
Pfunderer Tal
Malebné, autentické, originální údolí
Rodeneck
Nekonečně zábavné výšlapy a rozsáhlé horské louky