Léto
Zima
Suedtirol Dolomiti Superski

Jemné zimní radovánky v Rodenecku

Rodeneck je vesnice s 1 200 obyvateli v lyžařské a horské oblasti Gitschberg Jochtal, jihovýchodně od Mühlbachu. Toto sluncem zalité místo nabízí tu pravou relaxaci: Rodeneck v Jižním Tyrolsku vyzařuje jedinečný klid, zdejší lidé jsou příjemní a pohostinní a poví vám zajímavosti o Jižním Tyrolsku. Nedaleko se nachází rozlehlá horská pastvina Rodenecker-Lüsner Alm – ráj pro vášnivé turisty a milovníky slunce. Nad vesnicí bdí zámek Rodenegg, opevněná stavba ze 12. století, která trůní nad roklí Rienzschlucht.

V zimě se údolí Rodenecker-Lüsner Alm promění na pravý zimní pohádkový kraj. Hustě zasněžené horské louky se třpytí na slunci, okolní hory jsou pokryté silnou sněhovou pokrývkou a jediný zvuk kolem dokola je křupání sněhu pod vašima nohama. Tady si krásně užijete zimní turistiku a běh na lyžích. Obzvlášť oblíbená je panoramatická stopa, která vede přes zasněženou pastvinu, nebo zimní túra k některé z mnoha chat. Rodeneck je mimochodem ideální pro zimní dovolenou s dětmi v Jižním Tyrolsku, protože do lyžařské oblasti Gitschberg Jochtal je to cca 20 minut autem a četné zimní túry jsou vhodné pro děti. Ale i ve dvou vás čekají skvělé výlety a romantická zimní krajina.

Horské léto v Rodenecku

Ein Almsommer in Rodeneck

Rodeneck je vesnice s 1 200 obyvateli v lyžařské a horské oblasti Gitschberg Jochtal, jihovýchodně od Mühlbachu. Toto sluncem zalité místo nabízí tu pravou relaxaci: Rodeneck v Jižním Tyrolsku vyzařuje jedinečný klid, zdejší lidé jsou příjemní a pohostinní a poví vám zajímavosti o Jižním Tyrolsku. Nedaleko se nachází rozlehlá horská pastvina Rodenecker-Lüsner Alm – ráj pro vášnivé turisty a milovníky slunce. Nad vesnicí bdí zámek Rodenegg, opevněná stavba ze 12. století, která trůní nad roklí Rienzschlucht.

Pokračovat ve čtení

Léto v Rodenecku se podobá příběhu z obrázkové knížky. Rozlehlé, sytě zelené louky plné pestrých květin a pilných včelek, které létají z květu na květ, a jedinečné horské panorama na vás čekají na Rodenecker-Lüsner Alm. Pokud chcete strávit svou rodinnou dovolenou v Jižním Tyrolsku, pak jste tu rozhodně správně, neboť tato horská pastvina s celkovou rozlohou 2 300 hektarů nabízí řadu turistických tras schůdných s dětským kočárkem, útulné horské chaty a možnosti k hraní. Začíná tu i stezka Dolorama-Weg, 61 kilometrů dlouhá turistická trasa pro milovníky turistiky a přírody. Vychutnejte si pohádkové panoramatické výhledy na Peitlerkofel, který je považován za „bránu Dolomit“, stejně jako na okolní horské obry a nechte na sebe působit tento zážitek. Pokud se chcete na Rodenecker-Lüsner Alm a Rodeneck podívat shora, doporučujeme paragliding. Vsaďte se, že vás tyto senzační výhledy zcela ohromí!

Hlavní atrakce v Rodenecku
Dálková pěší trasa Dolorama
Bohatá na výhledy a požitky
Paragliding v Jižním Tyrolsku
Vysoko nad světem hor
Alpská pastvina Rodenecker-Lüsner Alm
Sen milovníků přírody a historie
Zámek Rodenegg
Impozantní obranný hrad v údolí Eisacktal
Cesta stvoření světa
Zastavte se, užívejte a odpočiňte si
Na běžkách po alpské pastvině Rodenecker-Lüsner Alm
Jemně, požitkářsky a vzletně
Rodeneck: idylický turistický ráj

Tady strávíte svou dovolenou v Rodenecku.

Rozhodli jste se strávit dovolenou v Rodenecku? Skvělé! Tady se dozvíte, jaké ubytování na vás v této malebné horské vesnici čeká.

Takto se dostanete do Rodenecku.

Rodeneck leží na vstupu do údolí Pustertal. Pokud přijedete autem ze severu, jihu nebo západu, sjeďte z dálnice A22 směr Brixen-Vahrn a pokračujte dál směrem Schabs kolem Mühlbachu. Tam v centru obce odbočte doprava směr Rodeneck a pokračujte po této silnici až do vesnice. Pokud jedete z východu, jeďte po silnici Pustertaler Straße až do Mühlbachu a ve vesnici odbočte doleva směr Rodeneck.

Pokud dorazíte vlakem ze severu, jihu nebo západu, vystupte na nádraží Franzensfeste, pak pokračujte regionálním vlakem směr Innichen až do Mühlbachu a následně autobusem číslo 412 do Rodenecku. Pokud přijíždíte z východního směru, vystupte na nádraží v Mühlbachu a pokračujte autobusem do Rodenecku.

Další rekreační destinace
Meransen
Prosluněná náhorní plošina
Mühlbach
Středisková obec s historickou atmosférou